Meld u aan voor de nieuwsbrief

Collega Kim vertelt

Planner Kim vertelt:

 

"Help Kim, mijn vaste medewerker heeft zich voor vanavond ziek gemeld".

Heb jij nog een verzorgende IG voor me?

Met dit telefoontje begin ik vandaag mijn werkdag.

 

Als planner Overijssel bij Wie Zorgt! heb ik een zeer afwisselende baan.

Zo plan ik het ene moment een medewerker in de gehandicaptenzorg voor een reeks diensten en moet ik het andere moment met spoed een Verzorgende IG regelen voor de thuiszorg.

Het snelle schakelen en de korte lijntjes met de medewerkers en de opdrachtgevers vind ik het allerleukst.

 

Terug naar de ziekmelding. Ik wil natuurlijk deze dienst het liefst zo snel mogelijk oplossen.

Vanuit ons systeem kan ik zien welke medewerker zich beschikbaar heeft gesteld en wie er vaker is geweest.

Die medewerkers bel en app ik dan ook als eerste.  Op dat moment belt een Jannet.  “Heb jij nog een leuke dienst voor mij”? ”Ik ben onverwacht een extra dagje beschikbaar”.

Snel een telefoontje naar de opdrachtgever. Wat is ze blij dat deze dienst nu opgelost is

Ondertussen heb ik weer een serie diensten binnen gekregen. Ik verwerk ze allemaal in ons systeem zodat onze medewerkers ook zelf in kunnen plannen op de diensten die ze aanspreken. Voor ik het weet, zijn alle diensten al weer opgevuld. Fijn!

 

Medewerker Henk, heeft zijn eerste dienst gewerkt. Ik ben erg benieuwd of het allemaal goed gegaan is, dus even een telefoontje. Het was best even spannend, maar vooral  leuk  om weer aan de slag te zijn. Aan het eind van de middag belt de opdrachtgever om even door te geven dat Henk erg goed bevallen is op de afdeling. Yes! Match geslaagd! Dat zijn de berichten waar we het voor doen!