“Ik ben als verpleegkundige begonnen. Via diverse uitzendklussen heb ik met liefde ‘met de handen aan het bed’ gewerkt. Als ik nu bij een klant binnenloop, ga ik ook graag even bij de zorgvragers langs voor een praatje. Toch bracht mijn ambitie mij al snel tot achter het bureau. Ik heb gewerkt als intercedent, vestigingsmanager, landelijk accountmanager, deed aan projectmanagement en implementeerde nieuwe systemen binnen diverse zorgorganisaties.
In 2009 besloot ik om Wie Zorgt! op te starten. Ik wilde een bedrijf beginnen waarbij meer werd geboden dan alleen werkende krachten. Namelijk ook een stuk persoonlijke betrokkenheid en advies.
Ik wil maatwerk leveren en kwaliteit.
Wanneer wij met een klant in gesprek gaan, vind ik het belangrijk om te kijken naar het complete plaatje. Cijfers en grafieken zijn ook van belang, maar als de zorgvrager niet meer naar jouw zorg vraagt, dan heb je als bedrijf geen bestaansrecht meer. Wij kijken daarom eerst naar de vraag van de zorgvrager, naar de organisatie en zijn doelstellingen, naar wat er echt nodig is en dán maken we de puzzel compleet. Onze dienstverlening bestaat dan ook uit meer dan alleen uitzenden. Ook advies, regie, instroom en doorstroom kunnen wij organiseren.
Natuurlijk regelen wij ook last minute ziektevervanging, maar wij kijken graag verder.
Waar wij nog meer in opvallen zijn onze tarieven. Wij hebben in de huidige markt gunstige tarieven. Eerlijke dienstverlening is belangrijk. Wij komen na wat wij beloven. Wij zijn integer en doen zo aan klantenbinding. In de acht jaar dat we bestaan is er nog nooit een klant weggegaan. Wij blijven nieuwe klanten trekken en worden op die manier steeds groter.”